Spa-Weekend

Nu är det nära, bara 2 veckor kvar innan det blir en SPA-WEEKEND! Det kom som en överraskning, men en väldigt trevlig sådan. Det är ju inte varje dag - år - som man blir bjuden på spa.

Jag har valt behandlingar så att det blir skönt för verkligen hela kroppen! *smarttänkt* Det blir en topp-till-tå, en ansiktsbehandling samt en ben-och fotmasage *ahhh*

Det kunde inte kommit vid en bättre en tidpunkt, kände mig sådär som jag gjort tidigare i livet... liksom på väg nedåt... svårt att förklara... men det är en känsla jag inte vill ha. Vill inte dit igen. LR igen och igen, har ju aldrig riktigt lämnat det men det har iaf gått uppåt alltsedan den där dagen jag fick känslobryt i restaurangen på IKEA.

Nej, nu pratar vi inte mer på det - som min systeryster alltid sa när hon var liten =)

Nu ser vi istället fram emot härliga behandlingar för kropp o själ


A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0