Elvis Has Left The Building

Tiden går och jag är sjuk så kom precis på att jag totalt missat att säga att vi faktiskt räddade några havssköldpaddor i Pemuteran =) Vi lämnade en donation på 125000 rp var och släppte i varsin sköldpadda. Om vi inte missförstod så sa informatören att ca 50% överlever. Kan ha varit en annan siffra... Det kommer bilder på det när jag kommer hem och om Tess tillåter även den filmen jag tog på henne. Min hade nummer 07170 och jag gav den namne Elvis =) I kommentarsfältet i loggboken skrev jag; 'Elvis Has Left The Building' Vi resonerade som så att även om just våra egna sköldpaddor inte skulle överleva (vilket jag givetvis tror) så har vi ändå räddat några, för de köpte in upphittade ägg för 3000 rp/styck och för 125000 x 3 så blir det några ägg. Räcker även till mat under uppfödningstiden - de får ej släppas i förrän de är minst 3 månader. A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0