Missad Reaggedate

I tisdags var vi och lyssnade på bandet igen som vi gillar. 'Marley' var ledig men 'vår' servitör skickade iväg ett sms till honom och sa jag ville höra honom sjunga samt filma honom. Det är service det! =) Han kom =) Han, Alaskamannen, frågade sen om jag inte ville komma o lyssna på honom även på onsdagskvällen när han spelade med sitt reaggeband och filma honom så han fick materialet direkt in på sin dator. Visst, det gjorde jag ju gärna, speciellt när han kommit dit på sin lediga kväll. Tyvärr blev jag dock väldigt typiskt nog sjuk. Troddebjag fått solsting LR något. Mått skitkasst och haft frossa samtidigt som om det kändes som om jag höll på att brinna upp inifrån! Men Tess o Fia tog vägen förbi baren efter att de varit ute och ätit och fick hans mailadress så att jag åtminstone kan skicka honom de låtarna jag filmade när han uppträdde med 'fel' band. Bättre än inget hoppas jag... Han lämnade även ut sin Skypeadress men den lär jag inte använda. A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0