Snart Är Det Jul =)

Och det betyder att jag snart får umgås lite med min familj... =)

Fortfarande är på min mamma, men det ger sig väl så småningom... om inte annat så måste det ju göra det när jag kommer hem. Har dock sagt ifrån att jag inte kommer vara hemhemma så mycket utan hemma hos mig alt hemma hos min bror o hans familj.

Jag ogillar även starkt en information som min lillasyster gett mig, men som jag inte kan mamma... det känns som att ljuga och det är något som inte ligger mig nära till hands! Men som sagt, kommer rensa luften på alla vis när jag kommer hem, orkar inte sitta i kläm hela tiden - nu är det dags att alla tar ansvar för sina egna handlingar...

A Presto!

Kommentarer
Postat av: eva olsson

Kommer du på en julfika eller?

2009-12-18 @ 23:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0