Ett Glatt Födelsedagsbarn =)

Eftersom jag inte hade möjlighet att kolla om det var okej om jag lade ut bilder på en viss person igår tillsammans med grattisinlägget, så har jag nu gjort det - bättre sent än aldrig - och ett litet minikollega av gårdagens födelsedagsbarn finns nu att begrunda:

                       

Hmm... finns oändliga, så jag får nog sluta här för att inte överarbeta min lilla blogg =)

Summa Sumarum & Contentan:

Ett STORT GRATTIS på födelsedagen!


Ps: du ser att jag inte har tagit med några pinsamma bilder? =)

*Tanti Auguri*

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha sedär. Tackar tackar!



nej du uppfyllde alla mina tre kriterier =)

och jag vet inte vad jag ska säga men a) det ser ut som att jag gillar att ha en drink i närheten och b) som att jag har ett liv. Kanon! =)



och att jag klär i rosa keps kommer ju inte som en överraskning för någon :P

2009-07-12 @ 20:37:27
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0