3h Powernap

Jag blev akut trött efter min lunch förut idag och bestämde mig för att ta en powernap.... hur det gick? Well, jag somnade och vaknade..... 3h (!) senare!

Hmm... borde nog ha ställt klockan. Var ju annat än pigg när jag sen vaknade kan jag ju avslöja.... nu ska jag ta min ransonerade kaffe och sedan se om jag kan få lite ork tillbaka så att jag kan städa lägenheten. Jag vet, jag vet. Jag hade hade ändå inte tänkt ta hela dagen till städning o röjning, men hade ju varit bra att vara långt kommen, typ endast dammsugning o skurning imorgon - ni som läst tidigare inlägg vet ju att jag har lite annat att syssla med imorgon...

Jaja, vi får se vart energinivån hamnar efter min lilla espresso =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0