Äldre Män

Hmm... pratar precis med en vän på msn, där det enkelt konstaterades att jag alltid (iaf för det mesta) faller för äldre män.

Lösning på 'problemet'

-"Om du tar de runt 50, och drar bort en 18-åring så hamnar du ju typ rätt" =)

Ja, vad svarar man på det... det ligger ju mycket i den logiken - tyvärr =) Bara att inse, något att ha som måttstock i framtiden. Men då ligger ju dilemmat i att jag aldrig frågar hur gamla personer är som jag möter. Har lixom aldrig sett det väsentligt, gillar jag någon - på vilket plan det än må vara, kärlek / vänskap - så gillar jag någon, väldigt enkelt.

Men:
Tack Tess för den logiken för att hjälpa mitt kommande dejtingliv =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0