Flingsalt Ger Mig Energi =)

Nu blir nog säkert många förvånade, men jag vaknade med massor av energi... Dels med vetskapen om att det är näst sista dagen som jag kan packa, dels för att jag vet att Flingsalt kommer hit och gör mig sällskap idag - något som alltid är trevligt =) Ser fram emot det, inte endast för att hon kommer hjälpa mig ett par timmar och packa (förberett böcker, dvd och cd till henne till att börja med *L*) utan främst för själva sällskapet och pushen =)
                                     

Var en sväng nere i tvättstugan och kollade läget, vill ju försöka tvätta upp så jag inte har någon tvätt här på lördag samt tvätta mitt täcke eftersom det är megatvättmaskiner här i huset och ja, mitt täcke är av variant större kan man säga =) Var ledigt både nu (ngn kan redan ha tvättat klart iofs) och klockan 12 så det blir till att gå ett par rundor ner dit samtidigt som jag packar.
                   
Jag var även på väg en sväng för att kolla in mitt förråd med de hade justerat detektorn så ljuset stannade innan man ens hunnit 3 meter ifrån själva lådan, vilket innebar att det blev KOLSVART!!! = jag går INTE längst bort till mitt förråd. Ringde vaktmästaren som sa att detektorn gick på ljud och att de precis ljusterat den (el-, ljusbolaget alltså) men att de då måste ha varit för snåla vid inställningen... NÄHÄ?! Han skulle iaf ringa dem och se om det kunde åtgärdas... Det är ju inte utan att jag hoppas de gör det innan fredag... men i värsta fall får jag väl ta med mig en radio och plugga in ngnstans och spela musik... =)
                                                
A Presto!


Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

hejhej! allt bra?

2009-11-24 @ 16:06:06
URL: http://eecederholm.blogg.se/
Postat av: Flingsalt

Ja det var riktigt roligt idag jag skulle ha lite sån energi hemma också.... :)

2009-11-24 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0