Good Morning!

Good Morning!

Hmm... jag undrar om man fortfarande kan säga 'god morgon' när klockan är kvart i tio på förmiddagen? Jag hoppas det =)

Saken är den att jag ju var vaken tidigare imorse, men det är ju lite som ska göras då innan man kommer igång för dagen... Som att äta frukost, läsa tidningen osv =) Och nu ska jag strax ta mina mediciener för morgonen (eftersom jag är nattuggla och det ska vara 12h mellan doserna så får man dra ut på det lite *L*) samt en stärkande kopp kaffe. Den lär jag ju behöva, har ju lovat mig själv vissa saker inför dagen...
                         
Jag hoppas på en riktig strålande dag... även om själva solen vekar stanna kvar långt uppe över molnen just idag...

Buona Giornata!

Kommentarer
Postat av: Ninelin

Finns det bättre och sämre sätt att göra slut på en relation?



http://ninelin.blogg.se/2009/november/behind-every-great-love-is-a-great-story.html

2009-11-11 @ 11:39:13
URL: http://ninelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0