Bewitched Opionion On Film =)

Jag hittade denna blogg och ville egentligen tipsa en likasinnad kompis - dvs filmgalen - men sedan så tänkte jag ett steg längre: Varför ska endast vi två få filmrecensioner? Jag menar, hur många kommer inte förgylla sina kvällar genom att tända lite ljus, krypa ner under en filt i soffan och avnjuta en film i höstmörkret? =)
                  

Om ni inte vet vilken film ni ska se just ikväll, ta en titt på Bewiched's blogg och få lite inspiration =)

A Presto!



Kommentarer
Postat av: Bewitched

sv: Tack så mkt! Verkligen jättesnällt! Jag blir jätteglad. :)



Du får också ha en skön kväll.

2009-10-01 @ 20:23:30
URL: http://bewitched.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0