Dagens Arbete

Så, vad har jag då gjort hela denna dag här på min arbetsplats:

*Fikat m Flingsalt
*Druckigt O´boy
*Startat 2 värmefläktar
*Gjort Statistik
*Checkat in gäster
*Vaktat spisen m Flingsalts lingonchutney inför morgondagens middag
       
*Tagit emot en 'något' försenad vinleverans
*Tagit emot stugbokning inför nästa år
*Gjort statistik
*Pratat m Tess
*Möblerat konferenslokalen
*Vikt tvätt
*Tittat på P när han strukigt tvätt =) 
        
*Gjort Statistik
*Hjälp gäster
*Putsat dessertskedar
*Dekorerat borden inför morgondagens middag
*Vikt skepp
*Svarat i telefon
      
*Gjort statistik
*Uppdaterat min blogg

Ja, det var väl iaf det mesta av min dag idag... Trött i nacken nu, men inte riktigt i ögonen ännu, men det kanske kommer =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Gud vad du är duktig det var mycket gjort på en da....tralalala

2009-10-15 @ 21:03:10
URL: http://karriarmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0