Det Är För Sent

Idag fick jag reda på att vi i familjen blivit avrådda till den sedvanliga - om man önskar - privata minnesstunden i bårhuset... Tydligen är det för sent. Det kan låta kallt, men jag tycker det var väldigt fint & respektfullt sagt av PE (begravnignsentreprenören), han säger det för vår skull, för att bespara våra känslor och bevara våra fina minnen.

Jag hade personligen inte tänkt att närvara vid den stunden - men givetvis på begravningen i kyrkan - eftersom jag känner att jag inte riktigt klarar av det i det läget jag befinner mig i mitt liv, men jag tycker synd om de familjemedlemmar som ville. Som hade detta som sitt sätt att själva kunna få säga 'Hej Då' *jag är ledsen för deras skull*

Imorgon ska jag jobba halvdag (normal arbetsdag för alla andra) och sedan sätta mig i bilen och köra ca 400km enkel väg för att ta mig hem till min familj...

A Presto!


Kommentarer
Postat av: Flingsalt

tänker på dig Kram

2009-10-21 @ 22:30:43
Postat av: Rasmus & Nils

Nice blogg du har!

2009-10-24 @ 12:41:54
URL: http://wellsknack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0