I Want To Do Something

Jag är så otroligt rastlös men eftersom vädret idag onekligen har varit allt annat än stabilt, utan rent förrädiskt - satt på helspänn och väntade mig att få se årets första snöflingor - så har jag inte kommit mig för att klä mig lämpliga kläder för en promenad. Det var jobbigt att klä sig för både sensommarvarmt & halv storm med ösregn! =)
            

Jag vill göra något... om så bara äta en kanelbulle på dess alldeles egna dag... men det får jag väl ta igen på tisdag =)
                              
A Presto!

Kommentarer
Postat av: monia

Hejsan. Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna en TANDBLEKNING! Ta chansen du också och få ett vackert vitt leende :) Kika in!

2009-10-04 @ 20:42:55
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0