Lunch/Middag - Lunch - Middag =)

Jättespännande... nu äter jag middag... likadan mat som jag åt till lunch idag... och igår =) Tjoho! =) Tur att det är gott säger jag bara, hade varit lite jobbigt annars =)

Men eftersom jag är isolerad här på min ö, och jag lagade goda gratänger igår, så tänkte jag att det var onödigt ta sig till ett visst litet samhälle för proviantering, sedan tillbaka hit för att laga mat... när det finns färdig. Dessutom vill jag inte ha saker i mitt kylskåp här eftersom jag åker härifrån imorgon bitti och inte kommer tillbaka hit förrän på onsdag... känns onekligen onödigt att handla då.
                                        

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0