Önskar Du Fler Läsare Till Din Blogg?

Hmm... jag undrar om det är sant, om det faktiskt fungerar istället för att vara som det brukar 'mycket snack och lite verkstad' Men när jag kom hem från min vän och tänkte uppdatera bloggen innan sängen ropar alltför högt så kollade jag för skojs skull statistiken (eftersom jag blivit statistikskadad senaste veckan på jobbet!) och ta mig 17 vilken överraskning...

Vill du oxå ha fler läsare? Då är det bara att gå in på denna länk och bli medlem helt gratis så ordnar det andra sig av sig själv i princip. Du blir garanterad 100läsare enbart genom din registrering. Generöst om någon skulle fråga mig =) Tveka inte, det innebär nämligen oxå att det är lite lättare att hitta nya guldkorn i bloggvärlden. Det var genom min registrering som jag hittade mina två nya favoriter =)

          

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0