SkrattFörrådet Väldigt Påfyllt =)

Seriöst, det var verkligen längesen jag skrattade så mycket som jag har gjort denna helgen... helt galet har det varit!
                             
Mestadels var det Tess & Staffan som stod för underhållningen, och shit vad de gjorde det - omedvetandes -bra! =) Det var inte en, inte två, inte 10 utan hur många gånger som helst som jag skrattade så att jag fick kramp i magen. Då har man roligt! Jag är glad att jag bestämde mig för att åka hemhem just denna helgen, det har varit givande att umgås med vänner. Tyvärr träffar man ju dock man of the dancefloor alldeles för lite... Men blir nog rätsida på det när jag flyttar uppåt =)
         
A Presto!


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja det är ju trevligt att man lyckas roa någon när man blir så jäkla packad att man har blackout från kvällen. Nästa gång är det max 3 glas vin som gäller för jag tål ju inte alkohol längre har jag märkt.

2009-10-12 @ 10:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0