Svårt När Mamma Gråter

Har inte pratat med min mamma sedan vi fick reda på att min moster hittats död... det är så svårt. Har dock pratat med både min pappa, storebror & lillasyster... Men inte klarat av riktigt att prata med mamma - jag vet att jag är värdelös. 
                             

Men idag så ringde jag... men åh... det är så svårt att vara stark när mamma gråter i telefonen... Att hon befinner sig 50mil bort underlättar ju inte heller situationen, jag kan inte ge henne en kram.
                  

Vi klarade av att prata med varandra i en hel halvtimma och troligtvis ringer hon till mig ikväll. Under denna halvtimma var det väldigt mycket känslor som flödade. Nya uppgifter kommer fram hela tiden, och nu kan man snart sätta ord på hela händelseförloppet den dag min moster hittades. Idag har hennes kropp blivit skickad på obduktion och efter den så får vi förhoppningsvis reda på två saker: Dels aktuell tidpunkt på dygnet för hennes död, samt vilken av 3 möjliga orsaker det var.

Jag måste packa min lägenhet, men jag orkar inte... aldrig gjort det tidigare, men nu önskar jag att jag hade någon av mina nära vänner i denna staden. Som ikväll (innan har jag tyvärr ej tid pga flytten) kom spontant med kaffe och något uppiggande, som bara satt på en stol i köket medans jag själv packade ner mina saker... som pushade mig inför lägenhetsvisningen imorgon. Det är i sådana här stunder man önskar att man bor närmare både familj o vänner...
                    
Uppdatering följer under dagen...

A Presto!

Kommentarer
Postat av: shirin

Sv:Ja ställer mig själv den frågan;P

Tack detsamma!!

2009-10-05 @ 13:34:12
URL: http://shirinsaleh.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0