Teckna Aldrig En Prenumeration!

Här kommer dagens bästa råd så lyssna noga:

Teckna aldrig en prenumeration som du inte vet till 210% att du kan avsluta precis när du vill det!

Svar ja, jag talar av egen erfarenhet... Just nu har jag två st som jag vill avsluta, men det verkar vara en dj*vla omöjlighet!

Jag vet inte vad som är värst; den ena har en hemsida på fakturan som inte fungerar, och går man in på google och söker så får man en hemsida som inte fungerar.

Sedan har vi då Tele2, som jag har skickade mail om att jag ville säga upp mitt abbonnemang - de kan ju även se att det inte är använt på hela detta året! - men fick då till svar att jag måste ringa kundtjänst! Öh, hallå... tror du inte att jag har försökt det?!?! Men det är alltid en kötid på minimun 20minuter, och till skillnad från de som tydligen jobbar på Tele2 så har jag ett liv - vilket innebär att jag inte kan sitta i telefonkö hur länge som helst!!!
                     
När jag väl har fått avslutat det hela så kan jag garantera; Aldrig mer Tele2 säger jag bara!

Imorgon efter lunchsällskapet som kommer till jobbet imorgon har åkt hem så kommer jag barrikera telefonen på jobbet och göra mitt bästa för att avsluta dessa båda, sanna mina ord!

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Annika Kristersson

Hej,



Det var verkligen tråkig läsning i ditt inlägg ovan. Ber verkligen om ursäkt att vi inte har hanterat dig bra som kund. När det gäller telefonköerna så jobbar vi med att få ned kötiden på dem.



/Annika Kristersson, Presschef, Tele2

2009-10-06 @ 13:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0