The Greatest Boy Of Them All

Igår tillbringade jag största delen av dagen tillsammans med min svägerska och lille brorson... Det blev både promenad, en tur till biblioteket, en fika på stan, och middag.... Hela tiden var han supercharmig och lite busig... =) Man kan inte göra annat än älska den lille grabben... Det ska bli så kalaskul att flytta snart så att vi kommer bo i samma stad, då kan vi ses oftare och jag får förhoppningsvis även vara barnvakt =) *faster glad*

Nu ska jag göra en repris på gårdagen och lämna lägenheten här hos Tess o åka hem till de två ovan nämnda. Min svägerska ska även få sin present, eftersom hon fyllde år i lördags men då hade jag ingen möjlighet att åka hit... Jag hoppas på en kalasbra dag! =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0