Del 1 Avklarad; Tele2

Jaha, då har jag nu skickat iväg mitt mail till PIP Tele2 med detaljer om mitt ärende. Då nästa felaktiga räkning som är ett direkt lurendrejeri från Tele2's sida ska vara betald 4november så brådskar det lite. Jag tänker nämligen inte betala mer pengar till deras bedrägeriverksamhet för något jag inte fått besked om att jag inte kan använda och därmed inte ens aktiverat!!!

Nästa steg blir från min sida att först anmäla det hela till ARN, och sedan för jag läsa på om det även blir en anmälan till KV. Sista räkningen är ju bevis nog. Totalt felaktig! Om det ens varit korrekt från början så har den ett påslag på otroiga 100%! Hallå, men behöver ju inte vara Einstein för att fatta att det ligger en hund - LR 2 - begraven här!

Nu håller jag tummarna att den tjejen som erbjudit sin hjälp här via min blogg, står för sitt ord och tittar på mitt ärende och hjälper mig att styra upp det hela. För om jag får välja så klart jag väljer ett fullt fungerande internet inom rimlig framtid istället för att tråka till tillvaron med anmälningar. Tillhör ju skaran som försker se lösningar istället för problem, men det har sannerligen inte varit lätt när det kmmer till detta infekterade ärende med Tele2.

Jaja, håll nu tummarna för mig att jag har internet även nästa vecka när jag är hemma igen (lånar ju denna vecka internet av min bror då han och hans familj är på semester)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0