Gravsten Välte

Hmm.... alltså, jag är kluven.

Och med det sagt vill jag påpeka att jag INTE SÄGER ATT HON FÅR SKYLLA SIG SJÄLV! OK?!

Men, faktum kvartstår.... den lilla flickan avled efter det att en gravsten vält över henne då hon klättrade på den. Hon gick alltså inte lugnt omkring och gravstenen flög upp och oturligt landade på henne. Jag vet inte, men i min värld så klättrar man inte på gravstenar. Man vistas på kyrkogårdar med respekt. Respekt för de döda och respekt för de andra människorna som vistas där.


Om man nu inte skulle bry sig ur den aspekten, borde då ändå inte föräldrarna vara lite vaksamma så att inte deras barn leker på/i/med saker som kan skada dem? *bara en fundering*

OBS! Med detta sagt, så upprepar jag inledningen; Jag säger INTE att hon får skylla sig själv. Min åsikt är endast en reflektion.

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0