Kurs i 2 Dagar

Jaha, efter många och men och dåliga telefoner och kommunikation så ska jag då iväg på en 2-dagars kurs med start imorgon.

Ska lära mig schemagranskning för förtroendevalda, och det ska faktiskt bli spännande. Tråkigt att Jossan inte kunde åka med denna gången, men men... Sedan är det ju styrelsemöte på torsdag så jag hoppas jag har åtminstone lite ny info att komma med =)


Eg ska även våra personliga presentation vara kvar, men jag gillade Camilla improvisation. Nog för att jag endast gått på ett enda Tupperware-party i hela mitt liv, men jag gillade ideén med kombinerade cocktailpartyn =) *moreofthat*

Jaja, uppdatering kommer. (Djä'la Tele2 ser ju till att det inte blir i första taget, men blir när BroderTuck är på semester om inte tidigare*L*)

A Presto!


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Pingvinprincipessa,



Det är tråkigt att läsa att du har problem med ditt internet så du måste låna av Broder Tuck. Vi hoppas att en felanmälan pågår så problemet kan lokaliseras och åtgärdas. Om du har frågor gällande felanmälan eller annat får du gärna kontakta mig på mejlen.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-10-14 @ 11:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0