Stefan;

Det är orkidéer jag har, de är i viloläge nu och behövde ju endast vatten (dock genomsköljda under kranen) 1 gång under perioden jag är utomlands! Döda dem inte! =) Står det inget datum för kortspärrningen? Vi ska ju på shoppingtur ner tull södra delen av Bali imorgon, vore ju tråkigt om mitt kort inte fungerade... Tagit ut pengar här en gång, i måndags. Kan ju inte vara därför de tror det blivit utsatt för bedrägeri, för det vore väldigt snabbt jobbat av banken. Vi landar strax efter kl.8 på måndag är äl hemma 9-9.30, ni var ju inte hemma så hur ska jag få mina nycklar, är Nelly hemma? Ps; har ni regionsfri dvd?

Kommentarer
Postat av: Stefan

De verkade inte tåla vatten.

Står inget om när kortet spärras. Jag hade nog tagit ut lite pengar utifall.

Pernilla är ledig på måndag 30/4.



Jag flyttade din bil förra torsdagen. Dock var det städdag där i tisdags vilket jag glömde. Så jag fick 600 kr i böter på din bil.

Jag hoppas jag får riktigt fina presenter!!!!



Vi bor ju i västra GötalandsREGIONEN så då har vi nog inte regionsfri dvd?

2012-04-25 @ 17:05:21
Postat av: Anonym

Haha typiskt stefan!!!!!!!! Tkorsningae o glömmer flytta bilar... Vare inte han som sa att det va lätt o kolla datum.... Skrattar ihjäl mig

2012-04-25 @ 21:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0