Ca 500kr fattigare

Ja, det blev jag efter ca 1,5 timmar på stan idag... men till mitt försvar så köpte jag inget onödigt - ja, om man inte räknar en takeaway latte för 30kr då - utan endast mat och saker till andra:

*4 kort, till fyra personer för 3 olika anledningar
- födelsedag, nyfödd och 2 dop

* 5 presenter
- dop, 2 födelsedag (tillägg till redan köpta),  och 2nyfödd

* lite mat till middag ikväll

Dessutom fick jag begynnande skavsår på båda fötterna... där fick jag för att jag ville känna mig vårfin i 3/4 jeans, röd tröja (ja, för jacka kunde man inte ha i värmen *L*) och mina nya röda ballerinaskor (köpta förra våren iofs men har inte använt dem förrän nu)

I övrigt så har dagen varit bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0