Dagens Frukost

Idag har jag ätit en av mina favoritfrukostar; Tunnbrödsrulle med skinka och grönsaker - eller som jag kallar den; wrap med kesoblandning =) *mums på morgonen* Givetvis med en espresso från min härliga maskin *happiness*

                                                                                                                                                                                                                                     

Orullad för att ni ska se vad som är inuit =) Nedan hur det ser ut klart att äta


Om ni känner för att äta likadant någon dag:
1 tunnbröd
3msk cottage cheese
3skivor skinka
½ riven morot
alfaalfagroddar
1msk solrosfrö

Strimla skinkan och blanda med övriga ingredienser. Bred det på brödet och rulla ihop. Njut! Jag menar, kan det bli enklare?
Ett internt tips: istället för att strimla skinkan, så brukar jag lägga skivorna ovanpå blandningen när den ligger på brödet - detta för att skinkan enligt mig annars har en förmåga att bara lägga sig på ett ställe. Jag brukar även skippa moroten - men detta av ren lathet på morgen =)

Ha en fortsatt skön dag i solen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0