Härliga vår =)

Igår var det säsongens värmerekord *14,8* i Karlshamn, men jag undrar om inte det är slaget idag. Det är härligt väder ute; the sun is bright, the sky is blue and there are lovely flowers popping up on every corner *me like* Jag var ute på stan tidigare idag, och det kryllade av vårglada människor =) Det var riktigt 'utan-jacka-väder', så jag promenerade omrking med min jacka över armen istället - detta till trots att jag redan lämnat det urtagbara fleecefodret hemma! *spring, please be here to stay*

Jag passade även på att ta några foton längs vägen hem, som för att ha bevis för att det verkligen är sant *no more winter, please*

                              
Lila krokusar var något som det fanns i mängder - och jag som verkligen gillar lila =) 

         
Det fanns även gula krokus, hoppas de finns kvar lagom till påskhelgen som ju inte är väldigt långt bort. En annan art som det fanns gott om var snödroppar - en art som vanligtvis brukar komma tidigt. Även blomman som typ ser ut som snödroppar, men är blå fanns det ofantligt många av. Klockren förklaring =)


Did I mention that the sky was (still are) a lovely blue colour? *nice*


I hope that you all have a really nice day today!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0