Stolt? Jag?

Ok då, det är jag faktiskt just nu.

Precis skickat iväg ett svar på en bokningsförfrågan... på italienska =) *me satisfied*

---
Men med hänvisning till tidigare inlägg idag så:

MEN får mig verkligen att längta till Italien... Jaja, jag vet att jag var där senast i oktober men då var det en sådan där stressvecka alá turism - inte den sortens Italien som jag är van vid... Vill vandra planläst längs floden i Rom, sitta på ett härligt café en hel eftermiddag, se de äldre delarna osv osv until the never ending =)

---
Spero che quest' anno posso andare a Ravenna e trovare la mia amica Georgia =) Sai che adesso é quasi due anni dall' ultima volta che siamo visti? Sei sempre benvenuta a Svezia e casa mia!

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0