ÄNTLIGEN!

Jag säger bara det:

ÄNTLIGEN har jag återigen min dator framför mig. Har varit utan både mobil, internet och själva datorn hela veckan... och jag erkänner, det var ju inte utan att man fick liiite abstinens i omgångar =)

Inte för att jag vet om någon mer än jag har saknat min blogg, men för mig börjar den bli ovärderlig...

Men nu har jag som sagt alla tre igång igen. Var en sväng till jobbet idag - orkade inte igår, var snarare en trafikfara - och kollade läget en kortis, och då passade jag på att hämta hem min dator (jaja, andra erkännandet i ett och samma inlägg, men: jag erkänner att jag mest åkte till jobbet för att hämta hem min dator. Ni vet, räkningar o sådant måste ju betalas) och vad hittade jag i min lägenhet på jobbet om inte min reservladdare till mobilen.... alltså: två lyckoträffar på en enda gång =) *happiness is easy sometimes*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0