Byte Av Marilyn

Allvarligt, jag borde verkligen försöka ta mig ner till stan för att byta de där två ljusstakarna med Marilyn. Detaljperfektionist som jag är är jag lite missnöjd med laseringen på den lilla, och den stora ser ut som om den har ett fingeravtryck - och då menar jag avtryck - men eftersom jag verkligen vill ha dem så tänkte jag gå ner till butiken där jag köpte dem och byta. Sedan blir det omgöring bland saker i mitt vardagsrum *ser fram emot det*

Ska även byta en söt liten spargris som jag köpte precis innan stängningsdags i lördags - den lilla korta tur jag hann med innan jag blev svimfärdig och fick kämpa mig hem - eftersom den måste vara felkonstruerad då den inte kan hålla kvar pluggen under, vilken ju är ganska väsentlig. Utan den kan den väl knappast ens klassificeras som en spargris, snarare en Slösagris =)

Men.... kan inte direkt säga att jag har den rätta energin för att bege mig ner på stan... men jag måste väl. Annars måste jag ju tyvärr göra det imorgon bitti kl 10 när de öppnar typ, för att sedan åka till jobbet. Vill jobba förmiddagen imorgon, för då är Flingsalt där. Sedan får jag se hur eftermiddagen går. Kanske tar jag en kaffe med Flingsalt o pratar lite utan stora grytöron i närheten, umgås lite med Fia-Lisa... sedan borde jag försöka städa - och då menar jag verkligen städa - min lägenhet som jag har på min arbetsplats.

Jaja, som vanligt... den som lever får se... =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0