Coffee, Saturday, Your Place? =)

EVA:

Jag är troligtvis tillänglig för det där kaffet vi pratade om för ett tag sedan, och eftersom jag verkligen inte har råd att hyra en jet - LR vad var det nu för fordon du önskade *L* - så tänkte jag ta svängen förbi när jag ändå är 'nära' (jaja, allt är relativt som du vet*L*)

Frågan är ju bara nu om du är tillgänglig på lördag? Vet inte när ännu men håller som bäst på med planeringen.... ja, tyvärr måste allt planeras när man inte har så mycket tid.... Troligtvis åker jag fram o tillbaka över dagen, alternativt så sover jag över och åker söderut igen på söndag.... men som sagt, det ger sig. Men det mest troliga är iaf att jag kommer förbi lördag... ja, om du nu har möjlighet då vill säga... *fingers crossed*

A Presto!


Kommentarer
Postat av: EvaO

Läs mitt sms

2009-08-04 @ 10:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0