Deadline För Flyttning

Idag när jag kom hem efter jobbet så satt det en lapp i entrén.... en lapp som - tyvärr? - gav mig en deadline för min planerade flytt...

Deadline för min flytt:

v. 40, söndag 15 november

Det som gör mig lite stressad är inte själva flytten för min egen del, utan hur den kommande försäljningen ska gå med tanke på hur min nuvarande lägenhet är belägen - högst upp - när det blir känt att hissen kommer renoveras med start måndag 16 november v.41.... och pågå i 3 veckor.

Tvivlar på att många vill flytta in utan hiss... och hur attraktiv är en lägenhet man inte kan flytta in i från första dagen efter kontraktet har skrivits?! Som alltid, det ger sig...

Tänk dock om det vore såhär enkelt att flytta:


A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0