Don't Drink & Drive

Jag har väldigt hård princip o syn på saken vad gäller 'drink & drive' och det innehåller ordet 'DON'T' innan med stora bokstäver. Inte ens en lättöl anser jag att man ska köra på... vet man att man ska köra, drick ingen alkohol, hur kalaslätt - och självklart - som helst.

Det har faktiskt varit så att jag har tagit ifrån personer deras bilnycklar ett flertal gånger. Även har jag givetvis ställt upp och kört på folk, kända som okända.... bättre det än att de sätter sig bakom ratten o chansar.

Nu ikväll så fick jag av en slump syn på en bild som borde få pris som världens bästa 'reklam/slogan/propaganda', ja, kalla det vad ni vill.... men minnesvärd är den verkligen. Känns så onödigt att det finns inte... !

                                                        

Kommentarer
Postat av: EvaO

VA? Har du kört PÅ folk? Då hjälper det ju inte att du var nykter. ;)

2009-08-21 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0