Eftersnack

Fick sms idag... ett väldigt konstigt sådant... men iaf...

Men tydligen har nu ordet spridit sig angående hur jag upplevde o kände det på dopet för ett par veckor sedan... men förklaringen - eg inte rätt ord för det men iaf - jag fick gjorde mig ju inte direkt på bättre humör... även om även jag inser att den var skriven i all välmening...

Egentligen spelar det hela mindre roll... det enda jag önskar mest när det kommer till mitt s.k. 'gamla liv' är att hålla kontakten med Sara. Hon är nämligen den som brytt sig, och hållit kontakten med mig under alla år oavsett vart i världen jag har befunnit mig.... det kan jag inte säga om någon av de andra. Värsta sveket från en av mina gamla vänner kom ju när jag bodde i Milano, och efter det så återhämtade sig aldrig riktigt vår vänskapsrelation.

Missförstå mig inte, det är inte så att jag inte önskar kontakt - LR umgänge - med kompisar från förr, men samtidigt kan jag omöjligt ta energi till att bry mig - som jag alltid gör - och bli besviken när det inte blir som jag önskar på förhand.

Ser i vilket fall som helst så ser jag verkligen fram emot att få lite kort från dopet... han - huvudpersonen - var så söt i sin lilla klänning =)

*A Presto*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0