Fän, vad jag är sjuk!!!

Visst, det var trevligt att få komma ut på sjön lite igår kväll o fiska.... men frågan är om det verkligen var värt det?! Vaknade halv 2 inatt av att jag inte fick ngn luft - jobbigt kan man säga!!! Har blivit kalasförkyld o har feber! GRATTIS till mig lixom. Inte bästa veckan att bli sjuk på (om nu ngn är direkt 'bra')

Har jobbat med Ipren hela dagen, gått halvbra =) Men jag hade snälla och supporterande gäster *tack för det*

Men det vetta gudarna hur jag ska orka åka till jobbet och faktiskt jobba imorgon.... men jag antar att det får ge sig... har ju sovmorgon på schemat iaf.

*Den Som Lever För Se*

Kommentarer
Postat av: Jessica

ish! låter inte kul! krya på dig =) kram

2009-08-24 @ 22:11:49
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0