Fisketur Med Föräldrarna =)

Ja, i lördags var det dax för den väldigt efterlängtade fisketuren tillsammans med mina föräldrarna =) Det blev extra spännande när mamma tydligen inte förstått att jag skulle komma på så långväga besök... vilket ju gjorde det hela extra roligt =)

För min del var det väl inte direkt själva fisket som var viktigast utan istället att komma ut på havet med båten, tillbringa lite tid med mina föräldrar samt att få koppla av lite.... Mamma är ju dock en dåligt förlorare i spel, och när vi pratar fiske så ska vi egentligen inte ens prata om det =) Jag tyckte inte att det gjorde inte så mycket att det nappade dåligt, var ju förvarnad eftersom jag vet via jobbet att det eg är för varmt vattnet för fiske... Men jag räddade iaf fisketuren när jag fick en fin makrill på min krok =) Fiskade dock ytterligare ett litet tag innan jag tog upp draggen och gick fram o la mig i fören istället och njöt av lite sol och känna vinden i mitt hår... Efter ett tag hörde jag att mamma tjoade, då hade hon oxå fått sig en makrill... Tur var väl det för ca 10minuter senare hade alla timmarna på havet flugit sin kos och det var dags att gå iland igen...

Batteriet på min kära kamera tog slut redan innan vi kommit ut på öppet hav, men jag hann iaf ta några andra bilder, bland annat dessa:





A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0