Förhandsgranskning: Helgen

torsdag blir det till att umgås med min bror o hans underbara familj.... de är bäst på att boosta mig, och låta mig ventilera o komma med bra idéer =) 

Fredag: då räknar jag stenhårt med lite 'fasterkvalitetstid' =) innan det är Lundell på kvällen.... eventuellt blir det även ett glas vin med Tess på kvällen beroende på vilka hon är ute med och givetvis vilken tid de ska ut för sitt findrickande... Vi vet - hoppas? - ju alla att Lundell förhoppningsvis kör lååång konsert =)

Lördag: innebär resa ytterligare norrut, har dock ej bestämt mig riktigt hur den dags planeringen ser ut ännu.... men troligtvis är det norra västkusten på morgonen/fm och inåt landet på em/kväll. Kaffet är iaf ok:at hos Eva =)

Söndag: Ev en syster i bilen tillbaka till storebror.... en dags som till största del dock kommer bestå av MADONNA! =) Jag är iofs inget stort fan egentligen, men jag tror det kommer bli kalas =)

Ja, det är min kommande helg i stora drag det.... i mina öron låter det mer än kalasbra faktiskt!

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0