Lite 'sovmorgon'

Ja, egentligen var det uträknat att jag skulle börja kl 6 idag, men eftersom jag samtidigt har 1 timma till jobbet innebar det väckning klockan 4.30.... superkul för en icke-nattsovare som mig... Men som 'tur' är behöver jag handla å jobbets räkning o folker på ICA är inte där förrän 7.30 vilket innebar en liten sovmorgon för mig då jag tänker åka hemifrån precis nu istället för kl 5.... nästan iaf 1timmas extra tid i min säng blev det det *uppskattat*

Nu gäller det bara att klara sig igenom dagen oxå.... *håll tummarna för mig*

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Dagen gick ju jättebra! Tack gumman för hjälpen! Kram

2009-08-14 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0