Middag?

Jag var ju och handlade på hemvägen förut, det blev tillbehör för att kunna göra tacos, varit sugen på det sedan igår då jag hörde Fia-Lisa prata om det =)

                             

Kruxet är bara nu att orka gå ut i köket och börja skära upp diverse grönsaker samt steka köttfärs... känner att jag hittills lyckats att skjuta upp det ca 1 timma och det börjar snart bli för sent att något överhuvudtaget, speciellt då tung köttfärs... så...  *komigång, få tummen ur nu och gå ut i köket*

Är ju inte heller hungrig.... men det är ju inget jag kan göra något åt... måste ju äta, för annars så kommer jag garanterat vakna upp inatt o vara hungrig.... not good.

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0