Näsblod

Efter många omgångar av uppvaknanden o avbruten sömn inatt så vaknade jag iaf tidigt imorse och kunde åtminstone glädjas åt att jag inte blött ner hela sängen med näsblod - något jag varit lite orolig över. Blödde ju näsblod inte en, utan 2 gånger efter det att jag kom hem igår.

Och även nu på morgonen, redan innan frukost faktiskt , så har jag hunnit bloda ner väldigt mycket papper ytterligare 2 gånger... Blir galen på det, Men samtidigt är jag ju van, gör alltid det när jag är förkyld. Men till saken hör ju den att jag faktiskt varit på sjukhuset o bränt i näsan 2 gånger för att slippa detta eländiga dilemma i tid o otid... 

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0