Ny, Dyr, Dosa

Tyvärr är inte rubriken inte någon dålig ordvits LR ramsa, utan dagens bistra sanning...

På min 1,5 timmars break från jobbet idag mitt på dagen så var jag tvungen att åka fram o tillbaka till en annan stad för att kunna köpa mig en ny dosa till internetbanken.... ja, ni som har följt min blogg vet ju att jag lyckades röra bort min andra dosa. (dessutom skulle jag handla åt PP o 'mormor', samt uträtta ett ärende för jobbet, hämta en speciell spegel på ett specifikt ställe. Äta lunch, vad är det???)

250 väldigt onödiga kronor kostade den - förutom själva bensinkostnaden då - men lucky me, jag får tillbaka dem om jag hittar den första dosan och åker tillbaka till samma stad o lämnar tillbaka den på samma bank *jippie / feel the ironi*

                                                 

Men det positiva är ju då att jag faktiskt kan betala mina räkningar =)

Inget ont som inte har något gott med sig.....

A Presto!

Kommentarer
Postat av: EvaO

Herregud......jag har aldrig hört någon som blir så lycklig för att hon får betala räkningar.......hör av dej om du vill ha fler att betala. Jag skulle nog kunna skrapa ihop en hög om du vill ha ;)

2009-08-21 @ 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0