Sjukligt Sötsug

Jag har haft ett helt galet sötsug hela dagen... Inte efter något specifikt utan sådär generellt
                                     
vet inte riktigt vad jag ska göra för att bota det. Druckigt både kaffe o vatten i ett desperat försök, men tji fick jag... Saken är den att jag har en sådan här i mitt skafferi
                                     
Och svar nej, jag känner inte för att äta 200gr chips... för har man tagit ett är det ju så svårt att sluta... däremot är det kalasenkelt att låta bli så länge man inte har börjat =) Kanske skulle ta och göra mig ännu en shot, har ju fortfarande lyckats hålla mig inom min ledigshets-ranson.
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0