Speedos Or No Speedos? =)

Jag undrar lite hur långt denna hysteri gällande vad man får och får inte ha på sig på badstränder o i allmäna badhus...

Senast nu idag läste jag en artikel på Aftonbladet gällande denna fråga, och det visade sig att en bad-, och nöjespark i England rent av förbjudit män att ha på sig speedos. I mean, come on...!!!

Men sedan, så fick jag se på bilderna som tillhörde artikeln, och ärligt talat, hade min pojkvän tagit på sig de badbyxorna så hade jag garanterat sagt min åsikt .... som inte hade varit åt det positiva och medhållande håller, det kan jag avslöja =)

 


Men jag vet inte, vad säger ni (främst tjejer *L* ) ?

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0