Tess; Start Planning =)

Ok, här kommer ett litet urklipp från Aftonbladet så att vi kan hålla kolla på vart solen är i höst =)

Har sett vårat konferensschema inför augusti o september o det ser inte direkt ut som om jag har möjlighet att åka ngnstans förrän i oktober.... men vi kan ta det i början iaf =) Och då är solen bland annat här:

Oktober

  Höst på norra halvklotet. Men Medelhavets södra och östra delar håller fortfarande. Tips: Egypten och Arabiska halvön som blivit svalare. Kanarieöarna, Madeira och Marocko.

  Även västerut håller sig sommaren kvar. Tips: Kalifornien, Mexiko.

  Vår på södra halvklotet. Tips: Sydafrika, Södra Australien och Mauritius.

Visste du att...

På Kanarieöarna är klimatet varmt och behagligt året om. Under den blötaste och kallaste perioden, november-februari, är temperaturen som i Sverige i juli, men med betydligt mindre regn.

Ja du vet ju 'kraven': Sol, bad o avkoppling.... allt jag begär denna höst känner jag =)

A Presto!


Kommentarer
Postat av: Tess

Tunisien kanske...där har iaf inte jag varit. Det ska tydligen vara billigt också. Får kolla upp klimatet i oktober

2009-08-03 @ 19:54:41
URL: http://singeltess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0