Totalt Kaos

Just nu känns det som om allt är ett enda stort kaos.... försöker packa men får absolut ingenting gjort. Det är helt galet. Jag vet ju att jag måste packa och jag vill t.o.m. packa men jag vet bara inte hur!!!??! 

                                                

Saken är den att det i ärlighetens namn inte är lätt att flytta från en 3:a ini ett rum! Hur ska det gå till liksom?! Jo, jag vet att det är ett rum i en lägenhet men det är ju Tess lägenhet och kan ju inte dundra in hur som helst.
                                                

Nu har jag iaf packat ner alla saker som var i mitt vitrinskåp, det som är kvar är glas o speciella muggar som ska få vara i en egen kartong samt ett par småsaker som jag vill ha med mig...

Vad ska jag packa i nästa låda? För vad jag än gör så gör det ingen som helst skillnad. Inte heller vet jag riktigt vart jag ska börja. Känns meningslöst att packa ner tex köket, men jag måste ju... får packa ner typ allt utom bestick, ett par tallrikar och glas... och givetvis mia espressokoppar =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0