Tragiskt... Nästan Iaf

Ja, det är inte lite vemodigt att titta in i min garderob nu... ena sidan är helt fylld... med tomma galgar! Det hänger endast typ 4 plagg där + min nya vinterkappa (som jag köpte förra året, men inte har använt ännu). Resten av kläderna som var i garderoben - på höger sida iaf - ligger i nuläget sorterade på 5 olika ställen:

* ta med i flytten =)
* ta fram längre fram i vinter
* sommarklänningar
* lillasyster
* Tradera

Det är inte klart ännu... på länga vägar, men dels så kändes det som sagt vemodigt dels var jag hungrig... så nu äter jag bakad potatis med ishavssallad =) Lite lagom break, med 'Vänner' sedan är det dags att ta vänster sida i garderoben.

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0