Uppdatering

Så, vad har då hänt sedan sist? Jo, bland annat:

*Min bror o hans familj  har varit här i 3 härliga dagar o hälsade på
*FAKTA: Min brorson är världens sötaste och charmar hela världen med sitt leende
*Min brorson ser ut som om han känner igen mig
- även om han först var tveksam; 'vem 17 är du?' på måndagkvällen =) Men jag ville ju ha honom nära hela tiden, tyvärr inte träffat honom - någon av dem - sedan dopet i juni. Alldeles för lång tid för faster det kan jag lova! MenRidit när jag var där o typ det första han såg på tisdagmorgonen sen så fick jag världens goaste leende =) *happiness*
*Blivit bortskämd med kalasgod mat, stående på bordet under varje dag min bror var här
*Ridit islandshästar med Nelly
*Plockat blåbär med densamma, storebror gjorde sedan en supergod blåbärspaj med hans egen hemgjorda glass
*Badat - äntligen denna sommar
*Legat sömnlös två nätter
*Fått åka ambulans
*Har 6 blåmärken efter lika många sprutor på olika ställen på kroppen
*Blivit inlags på sjukhus - i annan stad
*Haft djävligt tråkigt
*Haft djävligt ont o mått precis lika dåligt
*Köpt 2 kalasläckra ljusstakar med Marilyn *nice*

Hmm... ja, det var iaf lite av vad som hänt det senaste, mycket kan även vara förträngt... =)

Mer info kommer.... eventuellt....

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0