Att Flytt Kan Vara Sååå Hysteriskt Roligt

Ibland är det bara sådär alldeles underbart att flytta... =)

Såhär beskriver händelsen i mitt till M som hon pratade med på msn:

Therese säger:

Jag höll på att riva allt som fanns i hennes rum förut. Hon skulle skjuta på en låda och höll på att välta en skiva som riskerade att åka in i en tavla och förstöra den...så jag kastade mig för att fånga den och rev då en hög cd hylla istället så då fick hon kasta sig efter den.

Det slutade med att vi två låg i en hög på golvet och inte kom någonstans på typ 5 min för vi skrattade så tårarna rann...samtidigt som vi fick hålla i hyllan så att den inte skulle förstöra den tavlan jag kastade mig för att rädda från första början.

---

Jag vill bara tillägga att den där skivan som Tess kastade sig för att rädda var en vanlig tillsågad bit masonit... alltså inget viktigt =) Och det hela var extra kul ur min synvinkel då jag inte såg den där lilla träskivan bakom den stora lådan jag höll på att skjuta undan - vilket innebar att det såg ut som om Tess huxflux bara kastade sig framåt för att putta omkull den höga Bennohyllan med cdskivor och disketter... som för övrigt flög åt alla håll trots min Ravelliräddning =)

                
I frambild syns Bennohyllan med cdskivor + träskivan, i bakgrunden den färgglada som Tess försökte rädda och i mitten lådan jag flyttade på =) Ja, ni förstår ju själva vilket undebart kaos som uppstod... NB: de stod inte som de står nu, detta är 'efter'-bilden =)

Min magkänsla säger mig att detta kommer bli kalasbra! =)

*A Presto*


Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

Rösta på mig i http://emmelist.blogg.se/2009/december/finalisterna-i-dagens-blogg-3.html#comment så är du sjukt söt! jag är nr 6

<3



2009-12-30 @ 14:23:50
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0