2 Avsnitt Kvar

Nu är jag inne på sista skivan, sista säsongen - säsong 7 - av Gilmore Girls, sedan har jag sett hela serien. Jaja, jag vet inte för vilken gång i ordningen men det är egentligen lite intressant... jag gråter, skrattar och blir förbannad på samma ställen varje gång! Ett favoritavsnitt är när de har The Marathon Dance, kalaskul varje gång. Även det avsnitt när Rory sitter på den obligatoriska timmen hos skolpsykologen och hon totalt flippar ur =) *hilarious*

Sedan är det fortfarande upprörande i princip allt som Emily gör eller säger... 'smidig' är inte hennes andra namn om jag säger så. Blir även arg både på Luke när han är totalt kass när April kommer in i deras liv, och Lorelei när hon genast åker till Chris för sängvärme när det är motigt. Visst, man kan göra slut - men att åka till sitt ex samma natt? It's a no-no.

Men det är trots allt väldigt sorgligt när Luke & Lorelei gör slut... *they are meant to be*

*You have been Gilmored - The Gilmore way*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0