Allvarligt,

hur jag än plockar, fixar & donar så blir det ingen skillnad känns det som! Hur 17 går det ihop?! Jag bara undrar jag.

Nu har jag iaf rensat klart alla kläder i ena byrån samt i den kalasstora kartongen där jag förvarat en hel del sedan flytten.. alla kläder jag inte sparar har hamnat i en av följande 4 högar:

*Lillasyster - sådant jag tror att hon, ev ngn av hennes kompisar vill ha
*Tradera - sådant som andra troligtvis kan tänka sig
*Välgörenhet - sådant jag ej orkat ta tag i
*Kasta direkt - sådant jag inte ansåg passade in i någon av de övriga tre =) *latmask*

Jag hoppas verkligen att lillasyster Yster vill ha några av mina kläder, hon tjatar alltid om att jag ska rensa ur min garderob och att hon eventuellt då vill ha något =)

Hmm... egentligen kunde jag gjort en femte hög, eller en kombinera Tradera / blogg hög. Där jag hade iså fall kunnat lägga ut bilder på kläder här, och den som vill ha dem hade fått höra av sig - först till kvarn - och enbart betalat självkostnadspris, dvs frakt o emballage. Det märker jag väl iså fall.... =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0