Älskar Mina Föräldrar

Pratade precis med pappa i telefonen, han undrade hur det var... han hade nämligen ringt till jobbet för att kolla mina tider, och fick ju då reda på att jag inte var där utan hemma och sjuk.

Han frågade om jag mådde bättre idag än igår, och han hörde nog på rösten hur det egentligen ligger till... går inte att lura varken honom LR mamma - vilket är på gott o ont i vissa situationer. Men vet ju även att mamma talade om för honom om det samtal hon hade med mig igår....

Det bästa med samtalet är att de verkligen förstår mig, och pappa var inget fördömmande för att jag sjukskrivit mig för att jag har ont i kroppen, inte orkade helt enkelt att gå till jobbet idag. Ska bli skönt när de är på plats =)

Älskar Er! <3


*Vi Amo Sempre*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0